De Tuin 3
21-40
Tell a Friend!
Onze mooie fontein
Iets kalig nog
Toen was het al gezelliger
Alles stond bijna goed
Mijn mooie boedah
We leuk gezicht
Het begint erop te lijken
Ze komen de boel afgraven en zand storten
15 mei, chaos..
Puinhoop achter
9 mei, oh was de tuin maar af
Ut zijn de details
14 mei, Marc kwam gezellig stroom aanleggen
De boel nog aantrillen en dan verder, 22 mei hebben ze het dus afegmaakt, helaas heeft Winni geen foto's gemaakt.
Als dat maar goed komt
Maar de bloemetjes zijn er al
De klimhortensia
Ons wat straks een gekleurd haagje moet zijn
De sering ruikt heerlijk
Nu nog kleine aardbeiplantjes